toLong ingatkAn ana !

Saturday, 14 May 2011

sarang.sarang.sarang.

bismillah..

"annyong nae.sarang,sarang,sarang..
galjayo nae.sarang,sarang.sarang.."
(for k-pop lovers,,surely u all know well this verse of SONG)

---> iklan channel 391/KBSW semata-mata =,=

assalamualaikum dan salam sejahtera blogger2 n reader2 skalian..
fi waktin qadim lam yuqobil..
walaahh..lame x hapdet blog yg ter'sarang'(tercinta) nih..
alhamdulillah,,nseb baik daya ingatan sye ni masih kuat lagi utk m'login blog ni..waa..
sorrylah blog ye...saya telah b'laku tidak adil..bias (t'ingat sbjek psiko lah)..

oke,sekarang memang tengah cuti. tapi,x sempat2 jugak nk hapdet blog..haisshh..
sarangnyeee...tuuueebaall..(sangat tebal) versi jawa tu..
x boleh guna bulu ayam,,kena guna vacuum jugak..!


sorry mak..anis memang rajin kemas rumah !

back to the point...
toloongg..saya jeealous tengok blog blogger2 lain...especially,member2..
huu..jauh ke hadapan mninggalkan kura2 yg comel ni di belakang.
sebenarnye, ade je perkara atau benda yang nak dicerita-in..
tapi,, nak on lappy delly (nama timangan laptop sye) ni pun susah,
ini kan pula nak hapdet blog..
busy x busy kan ??!

jadi , entry ni adalah entry kesian...*pitynyee..miskeenn..

i'Allah, entry yg b'faedah akan dihasilkan akan datang.

***sebelum tu, saya nak bagitahu,.saya bukan seorang rakan/kawan yg baik.asifah.


2 comments:

  1. haha..wah..rajin anis kemas umah ye..ko mmg xleh bersihkan habuk2 gune bulu ayam tu..sat gi bersin xabis2..molek la tu gune vacum...

    btw,anis kwn yg bek sikit dri ak..n jahat sikit dri jati..tp ttp baiklah..so jgn sedih2 laa okeyh...^_^

    ReplyDelete
  2. HUHU....ko sgt memahami ye..

    grr..statement baik punye ye...mmg jati lg baik dr kte berdua pn ^__^

    ReplyDelete